Türkiye'de Ticarete genel bakış

Türkiye, 80 milyon kişilik yerli tüketici pazarına sahip büyük, hızla gelişen bir ülkedir. Son on senede Türkiye, son AB azalığı beklentisiyle tertip etmelerini uyum laştırıyor ve mevcut Gümrük Birliği AB ile şu anda geniş bir sektör yelpazesinde İngiltere şirketleri için ehemmiyetli fırsatlar sunuyor.
Türkiye'ye ihracat İngiltere işletmeler için yararları iş için İngilizce artan kullanımı, bir iş başlatmak için Altı günlük vasati, %5 indirim bir öneri ile düşük sosyal güvenlik katkı oranı, Avrupa'nın en genç ve en hızlı büyüyen nüfus (senede 700.000 mezunları) içerir, Avrupa iş etiği ve çağdaş idare uygulamaları, büyüyen bir orta sınıf ile büyük bir tüketici tabanı vardır, daha tanıdık bir iş ortamı ve Türkiye'nin Orta Asya pazarlarına açılan kapı olduğunu unutmamak gerekir, Güney Kafkasya ve Orta Doğu.
Türkiye ekonomisinin büyük bir bölümü gayrimenkul, turizm, finansal hizmetler, eğitim ve sıhhat gibi çeşitlendirilmiş bir hizmet sektöründen oluşmaktadır. Endüstri, Bilhassa Türk ihracatının büyük bir bölümünü hane eşyaları şeklinde oluşturan imalatta ehemmiyetli bir rol oynamaya devam etmektedir. Türk Hükümeti, Türkiye'nin büyüme ve ihracat yapısındaki dış alım bağımlılığını azaltmayı, yüksek teknoloji ürünü ürünlerin ihracatçısı olma becerilerini artırmayı amaçlamaktadır.












Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Markalaşma'nın Temelleri Nelerdir. Nelere dikkat etmek gerekir.