Alanya doğa Koleji

Alanya Doğa Koleji, eğitim kalitesi ve kendine özgü eğitim modelleriyle 2014-2015 Eğitim-Öğretim yılı'nda Alanya'da öğrencileri ile buluşuyor. Alanya Doğa Koleji zengin eğitim materyalleriyle, teknolojinin tüm imkânlarını kullanarak öğrencilerine mutlu ve eğlenceli bir ortamda öğrenme imkânı tanıyor. 8 bin 800 metrekare kapalı alanı içerisindeki Alanya Doğa Koleji, öğrencilere geniş bir alanda kampüs havasında eğitim olanağı sağlıyor. Kampüs içerisinde ayrıca kapalı yüzme havuzu, kapalı spor salonu, Apple sınıfı, 3D cep sineması, kapalı spor salonu, sanat sokağı, kafeteryası, 300 kişilik konferans salonu, öğrencileri "Doğa Konseptli Eğitim" vizyonuyla buluşturacak ekoloji dersliği ve uygulama serası yer alıyor. Bu vizyon ile spor etkinliklerinin içinde izcilik, dağcılık, dalış eğitimi ve yelken sporu da yer almaktadır

Alanya Doğa Koleji başlangıçta ana sınıfı 4+, 5+, 1. , 2. , 3. ve 4., 5., 6., 7., 8., 9., sınıflarına fiber interneti, interaktif eğitim felsefesi, android alt yapısı, sınıf önü info ekranları ve Vestel akıllı tahtaları ile donatılmış 36 dersliği barındırıyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeni Trend Ev Eşyaları