Ted Alanya Koleji Alanya

ALANYA TED KOLEJLERİ VİZYONU

Temel İlkeler ve Ana Hedefler Türk Egitim Dernegi, görev taniminda belirtilen islevleri asagidaki temel ilkeler ve ana hedefler çerçevesinde gerçeklestirir.
  • TED okullarindaki egitim ve ögretimde Cumhuriyetin temel ilkelerine ve Atatürk Devrimine baglilik esastir.
  • TED okullarinda diger bütün Atatürk Ilkelerinin temeli olan laiklik egitimin vazgeçilmez bir ilkesidir.
  • TED okullarinda Egitim ve ögretimin bütün asamalarinda bilimsel yöntemler uygulanir.
  • TED okullarinda Egitim ve ögretim uygulamalarinda ögrencilere demokratik bir yurttaslik bilinci kazandirilir.
  • TED okullarinda yönetici, ögretmen, ögrenci ve velilerin egitim ve ögretime katilimi saglanir.
  • TED okullarinda egitim sürecinin basarisi ögretmenin nitelikli ve yeterli olmasina bagli oldugundan TED okullarinda ögretmenin ve ayni zamanda yöneticilerin sürekli gelisimi saglanir.
  • TED okullarini bitirenler ulusal kültür ve çagdas uygarlik degerlerini özümser ve çevre bilincine sahip olur.
  • TED okullarini bitirenler agirlikli anadili yeterliligi yaninda modern dillerden en az ikisini islevsel biçimde kullanir.
  • Toplam kalite yönetimini saglamada TED okullarinda bilgi teknolojilerine ve çagdas yönetim anlayisina yer verilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeni Trend Ev Eşyaları